Reclamestal officieel partner van Futy - Reclamestal

Reclamestal officieel partner van Futy

Reclamestal

Reclamestal officieel partner van Futy

29/09/2020

Reclamestal officieel partner van Futy

Sinds september 2020 zijn Reclamestal en Futy partners! Wij gebruiken Futy zelf al een tijd en kunnen nu ook jouw website voorzien van deze gebruiksvriendelijke chatbot. In dit artikel lees je de voordelen van Futy en wat deze samenwerking voor jou kan betekenen.

De chatbot van Futy

Futy biedt een laagdrempelige manier voor websitebezoekers om actie te ondernemen op jouw website. Futy staat altijd onderaan je website, waardoor er constant een zichtbare CTA (call-to-action) is. Dat geeft de bezoeker de mogelijkheid snel actie te ondernemen. Dit verhoogd effectief het rendement van jouw website!

Ideaal voor het MKB

Je hebt geen klantenservice te hebben om Futy goed te kunnen gebruiken. Daarom is Futy ideaal voor het MKB. Futy heeft geen live-chat. Er hoeft dus niet continu iemand klaar te zitten om berichten te beantwoorden. Je hoeft enkel te zorgen dat je met enige regelmaat de berichten checkt en beantwoort. Berichten komen binnen in de mail of via de telefoon. Zo kun je Whatsapp Business aan een vast telefoonnummer koppelen. Ideaal!

Volledig personaliseren

Futy biedt een chatbot aan die gebruiksvriendelijk is en geheel naar wens samengesteld kan worden. Richt Futy in naar de wensen van jouw organisatie en de behoefte van jouw klanten. Door het gedrag van websitebezoekers goed te monitoren, kun je de chatbot daar ook weer gemakkelijk op aanpassen.

De acties kun je ook zelf bepalen. Denk aan:

  • Afspraak maken
  • Offerte aanvragen
  • Vraag stellen
  • Contact opnemen
  • Prijs berekenen (bijv. voor een salarisindicatie of offerte)
  • Doorlinken naar specifieke pagina
  • Whitepaper of andere documenten downloaden
  • Aanmelden (bijv. voor een nieuwsbrief of evenement)

Hoe de websitebezoekers deze actie uitvoeren, kun je wederom zelf instellen. Mogelijke opties zijn:

  • Een e-mail sturen
  • Via Whatsapp een bericht sturen
  • Bellen
  • Via een formulier

De styling kun je ook personaliseren. En dat vinden we belangrijk! Want in een website is het belangrijk dat jouw huisstijl naar voren komt.

Desktop vs mobiel

Op desktop ziet een website er anders uit dan op mobiel. Hier houden we bij het bouwen van een website rekening mee, dus is het ook belangrijk dat de chatbot er op mobiel anders uitziet. Dat geldt ook voor de functionaliteiten. Als iemand op mobiel een pagina bekijkt en een vraag heeft, is het wellicht gemakkelijker om dit via Whatsapp te doen of direct te bellen. Wanneer iemand de website op een laptop bekijkt, heeft e-mail waarschijnlijk de voorkeur.

Chatbot instellen per pagina

Een andere functionaliteit van Futy is dat je verschillende chatbots voor verschillende pagina’s kunt maken. Zo kun je het aanbod op de pagina laten aansluiten bij de opties in de chatbot.  Zo kun je bijvoorbeeld de contactgegevens van het salesteam koppelen aan sales gerelateerde pagina’s of de contactgegevens van een HR-medewerker koppelen aan de vacaturepagina.

Dit kunnen wij voor je doen

Als partner van Futy zijn wij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de software. Ook bieden we Futy aan tegen een gereduceerd tarief! We implementeren de chatbot volledig naar wens voor je; van huisstijlkleuren tot actieflow. Op basis van het gedrag van jouw websitebezoekers optimaliseren we de chatbot voor nog meer leads!

De chatbot kost 29 euro per maand en is maandelijks opzegbaar. Je zit dus nergens aan vast. Wel zo fijn!

Een chatbot op jouw website?

Ook voor jouw organisatie kan deze chatbot erg waardevol zijn! Probeer Futy 14 dagen gratis en kom er zelf achter. Wil je meer weten of de chatbot of wil je het proberen? Stuur ons een bericht! Bijvoorbeeld via de chatbot 😉

contact