Marketingstrategie van Slooten

Marketing
strategie

Een marketingstrategie waarbij we de conversie verhogen, terwijl we de kosten verlagen.

Om warm van te worden

Voor dé specialist in centrale verwarming, hebben wij alle marketingactiviteiten op ons genomen. Om gestelde doelen te behalen, hebben we een marketingstrategie ontwikkeld waarbij we enerzijds traffic naar de website vergroten en anderzijds de conversie verhogen. Met waardevolle content, goede campagnes en website optimalisaties.

Van betaald naar organisch

Ondanks dat een goede SEA campagne enorm kan helpen gestelde doelen te behalen, leggen wij graag de focus op een langetermijnstrategie. Door in te zetten op content marketing waarbij content creëren die waardevol en relevant is voor de klant. Alles om meer leads naar de website te trekken, zonder (te) veel te investeren in advertising.

Eenmaal op de website moet daadwerkelijk de conversie plaatsvinden. Een goed werkende website die een gebruiksvriendelijke ervaring biedt, helpt daarbij. We analyseren, testen en optimaliseren deze dan ook continu om het conversiepercentage te verhogen.

Cookiemelding!

Welkom in de stal! Je bent tegen onze cookiewall aangesurft. We hebben jouw toestemming nodig om cookies te mogen plaatsen, Lees meer maar waarom zijn die cookies voor ons zo belangrijk? Naast dat we cookies heel lekker vinden, zijn ze ook belangrijk voor de gebruikerservaring van onze website. Door jouw gedrag te analyseren kunnen wij onze website optimaliseren en daar wordt jouw ervaring nog beter van! Daarnaast willen we je niet elke keer dezelfde of niet relevante advertenties tonen, dit gebeurt ook door middel van cookies. Ook derde partijen kunnen Cookies plaatsen op reclamestal.nl, bijvoorbeeld door de embedded video’s van YouTube op onze website. Lees hier meer over welke cookies we gebruiken en waarom.