IKONOS

Branding van Ikonos

Een nieuw product gebrand voor een specifieke doelgroep in de Benelux.

Nieuw product, nieuwe doelgroep

De totaalleverancier van de signbranche – ISCA Nederland – kwam met een nieuw product ter aanvulling van hun assortiment. De vraag aan ons: brand dit product voor de juiste doelgroep in de Benelux.

 

Weten wat je doelgroep wil

IKONOS bestond al enige tijd, maar was tot voor kort nog niet verkrijgbaar in de Benelux. Als totaalleverancier van de signbranche dus een logische stap om deze folie in de markt te zetten. Om de targets met betrekking tot verkoopcijfers te realiseren is ons advies te focussen op een specifieke doelgroep binnen deze branche. Met de kennis van de Signploeg in huis, weten als geen ander hoe. De bestaande uitstraling zou niet aanslaan bij de nieuwe doelgroep. Ons advies: rebranden die hap!

 

 

 

 

"New generation premium film"

Duidelijkheid in tekst in beeld. Dat is wat IKONOS nodig heeft. In een zin samengevat, precies passend bij de branding. Het doel van ISCA Nederland is verwerkt in de tagline: het aanspreken van een nieuwe generatie signmakers. Stoer, simpel, duidelijk. Dit geldt natuurlijk ook voor de fotografie. Stoere jonge mannen die bezig zijn met een car wrap. Geschoten op de vliegbasis van Soesterberg. De ultieme locatie passend bij het merk.

Cookiemelding!

Welkom in de stal! Je bent tegen onze cookiewall aangesurft. We hebben jouw toestemming nodig om cookies te mogen plaatsen, Lees meer maar waarom zijn die cookies voor ons zo belangrijk? Naast dat we cookies heel lekker vinden, zijn ze ook belangrijk voor de gebruikerservaring van onze website. Door jouw gedrag te analyseren kunnen wij onze website optimaliseren en daar wordt jouw ervaring nog beter van! Daarnaast willen we je niet elke keer dezelfde of niet relevante advertenties tonen, dit gebeurt ook door middel van cookies. Ook derde partijen kunnen Cookies plaatsen op reclamestal.nl, bijvoorbeeld door de embedded video’s van YouTube op onze website. Lees hier meer over welke cookies we gebruiken en waarom.