Debuut horecabeheer en ontwikkeling

Activatiecampagne nachodag

Op 16 september 2018 was het de Nationale Nachodag. Waarom hier maar één dag van maken als we dit ook elke dag kunnen vieren? Met De Nachonale Loterij is het elke dag nachodag!

Nationale Nachodag

Debuut is de horeca organisatie achter verrassende concepten zoals STAN&CO, Popocatepetl, Waag en de Vooruitgang. 16 september is door Popocatepetl uitgeroepen tot Nationale Nachodag. Dit jaar heeft de Reclamestal een campagne bedacht voor deze dag. Van concept tot ontwerp, alles is tot in de puntjes uitgedacht. Benieuwd naar het resultaat? Scrol dan snel naar beneden!

Doel van de campagne

Voordat onze creators zijn begonnen aan het concept van de campagne moesten er doelen worden vastgesteld. Waarom gaan we deze actie doen en wat wil Debuut uit deze actie halen? In het gesprek met Debuut waren er drie pijlers die belangrijk waren in deze campagne:

– Volume: meer gasten op maandag, dinsdag en woensdag

– Frequentie: gasten die vaker terugkomen

– Besteding: gasten die meer besteden

De Nachonale Loterij kraskaart

De kraskaart speelt een grote rol in deze actie. Kras jij drie dezelfde prijzen, dan kan je de kraskaart bij je volgende bezoek inleveren en kun je de prijs innen. Als je dan ook je gegevens hebt ingevuld, maak je kans op 1 van de 3 hoofdprijzen.

Het hele pakket

Naast de kraskaarten hebben we ook tafelkaarten, posters, flyers en een website ontworpen. Om nog meer bereik te creëren zijn er ook social media posts geschreven en ontworpen, die gedeeld werden op de pagina’s van alle deelnemende restaurants. Om ervoor te zorgen dat alle restaurants op hetzelfde moment de posts plaatsen hebben we een contentplanning gemaakt.

Meer weten over deze actie? Ga dan naar: www.nachonaleloterij.nl

Cookiemelding!

Welkom in de stal! Je bent tegen onze cookiewall aangesurft. We hebben jouw toestemming nodig om cookies te mogen plaatsen, Lees meer maar waarom zijn die cookies voor ons zo belangrijk? Naast dat we cookies heel lekker vinden, zijn ze ook belangrijk voor de gebruikerservaring van onze website. Door jouw gedrag te analyseren kunnen wij onze website optimaliseren en daar wordt jouw ervaring nog beter van! Daarnaast willen we je niet elke keer dezelfde of niet relevante advertenties tonen, dit gebeurt ook door middel van cookies. Ook derde partijen kunnen Cookies plaatsen op reclamestal.nl, bijvoorbeeld door de embedded video’s van YouTube op onze website. Lees hier meer over welke cookies we gebruiken en waarom.