E-mailmarketing

E-mailmarketing

Voor alle fases in de klantreis. Meer traffic, meer verkoop, meer klanttevredenheid. E-mailmarketing is alles behalve dood.

Nextslide

Maar niemand leest dat toch?

Misschien is het bescheidenheid. Misschien onwetendheid. Maar wat horen wij vaak van klanten dat ze denken dat niemand zit te wachten op een nieuwsbrief over hun bedrijf. Niets is minder waar. Onze ervaring – zowel voor onszelf als voor onze klanten – is dat de nieuwsbrief een van de meest converterende kanalen is. Als je het maar interessant maakt. Vind je dat lastig? Dan laat je ons toch je nieuwsbrief maken. We kunnen ze opmaken, schrijven en zelfs je nieuwsbrief versturen.

Contact

Marketing automation

E-mailmarketing gaat nog wat verder dan een nieuwsbrief maken en versturen. Je kan ook gebruik maken van geautomatiseerde systemen om (potentiële) klanten door de customer journey te helpen. Oftewel: marketing automation. Op deze manier stuur je door triggers de juiste informatie op het juiste moment. Die triggers kunnen variëren van het downloaden van een whitepaper, tot het openen van een e-mail.

E-mailmarketing en AVG

Met de ingang van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (ook wel AVG of GDPR), rijst de vraagt of je nog wel je nieuwsbrief mág versturen. En ja, dat mag. Als je maar zorgt dat je de juiste toestemming hebt verkregen. Niet zomaar alle e-mailadressen in je verzendlijst stoppen dus, maar zorgen dat je kan laten zien waar en wanneer iemand toestemming heeft gegeven. Zorg ook altijd voor een opt-out. Klanten mag je trouwens sowieso gewoon mailen. Dus niets staat je nog in de weg om vandaag nog je eerste nieuwsbrief te versturen!

Cookiemelding!

Welkom in de stal! Je bent tegen onze cookiewall aangesurft. We hebben jouw toestemming nodig om cookies te mogen plaatsen, Lees meer maar waarom zijn die cookies voor ons zo belangrijk? Naast dat we cookies heel lekker vinden, zijn ze ook belangrijk voor de gebruikerservaring van onze website. Door jouw gedrag te analyseren kunnen wij onze website optimaliseren en daar wordt jouw ervaring nog beter van! Daarnaast willen we je niet elke keer dezelfde of niet relevante advertenties tonen, dit gebeurt ook door middel van cookies. Ook derde partijen kunnen Cookies plaatsen op reclamestal.nl, bijvoorbeeld door de embedded video’s van YouTube op onze website. Lees hier meer over welke cookies we gebruiken en waarom.