Offline Merkactivatie

Offline Merkactivatie

Mensen in actie brengen. Maar dan in de echte wereld.

Nextslide

Wat is offline merkactivatie

Offline activatie kan veel vormen aannemen. Sta je bijvoorbeeld op een beurs? Denk dan aan een activatie om meer mensen naar jouw stand te brengen. Misschien ben je wel aanwezig op een event of festival en op zoek naar een manier om mensen op een leuke interactieve manier in aanraking te brengen met je merk. Wij denken graag met je mee over een tof concept waarmee je de aandacht trekt.

Contact

Waar activeer je dan?

Het concept en de doelgroep, bepalen de middelen. Misschien is een spandoek een goede optie. Maar het kan ook zijn dat een poster in een abri (je weet wel, bij zo’n bushokje of tramhalte) de beste keus is. Wil je een rad van fortuin? Een levensgrote golfclub? Of toch een auto in een tijdelijk jasje? Wij werken samen met de Signploeg om in house de tofste offline activatie middelen voor jou te maken!

Combineren kun je leren

Heb jij een merkactivatie nodig? Leg je vraag bij ons neer en wij gaan voor je aan de slag met een ijzersterk concept. We horen graag wat jouw eigen ideeën zijn maar kunnen ook from scratch beginnen. Misschien blijkt wel dat voor jouw doel, een combinatie van offline en online de beste keuze is. Ook dan zit je goed in de Reclamestal.

Cookiemelding!

Welkom in de stal! Je bent tegen onze cookiewall aangesurft. We hebben jouw toestemming nodig om cookies te mogen plaatsen, Lees meer maar waarom zijn die cookies voor ons zo belangrijk? Naast dat we cookies heel lekker vinden, zijn ze ook belangrijk voor de gebruikerservaring van onze website. Door jouw gedrag te analyseren kunnen wij onze website optimaliseren en daar wordt jouw ervaring nog beter van! Daarnaast willen we je niet elke keer dezelfde of niet relevante advertenties tonen, dit gebeurt ook door middel van cookies. Ook derde partijen kunnen Cookies plaatsen op reclamestal.nl, bijvoorbeeld door de embedded video’s van YouTube op onze website. Lees hier meer over welke cookies we gebruiken en waarom.